Steiner Academy, 2nd Week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Steiner Academy, 2nd Week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Steiner Academy, 2nd Week

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

28 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Good morning,

Ik ben alweer bezig in mijn 3de week hier op de steiner academy, maar ik zal nog even vertellen wat er in de tweede week allemaal gebeurd is. De 2de week hebben we de hotstone massage geleerd. Helaas ben ik vorige week wel verkouden geworden, dus dat was wel wat minder. De week ging heel snel, donderdag hadden we hier examen in en ben weer voor alles geslaagd! :) ’s Avonds moesten we natuurlijk ont stressen en toen vroeg onze hostmother of we van dansen hielden. Toen hebben we de hele avond gedanst op muziek van vroeger, we hebben veel gelachen en lol gehad! Vrijdags was een beetje een relaxdagje, we hebben de bamboo massage geleerd. Vond het echt super leuk om te leren en het was ook nog eens een lekkere stevige massage. Dus echt een aanrader!!! ’s Avonds hebben we gooische vrouwen gekeken met ons zuid afrikaanse kamergenootje, haha ze kon alles best goed verstaan allemaal.
En afgelopen weekend hadden we voor het eerst in 2 weken het weekend vrij en ook nog de maandag omdat hier een feestdag was.
Zaterdag ben ik met mijn 2 kamergenootjes Simone en Tracey naar London geweest. Het duurde even voordat we de juiste bestemming hadden gevonden, maar uiteindelijk hebben we de big ben, london eye & London bridge gezien, helaas regende het de hele dag, maar we hebben het erg gezellig gehad.
Tracey was jarig, dus hebben we haar op een lekker stukje taart getrakteerd en een lekker rosétje.
Daarna liepen we naar buckingham palace, begon het opeens keihard te regenen, dus we waren helemaal doorweekt. Snel foto’s gemaakt en nog maar naar een museum gegaan.

Zondag zijn we gaan winkelen in watford, had nog van alles nodig. En we hadden heerlijk weer.
’s Avonds zouden we met onze hostfamily gaan bbqen, dus we hadden maar een paar flessen wijn gekocht om lekker bij de bbq te drinken, maar helaas werd het vlees al voorgebraden en konden we gewoon een stuk vlees binnen opnemen. Dus niet zoals we in Nederland bbqen haha maar goed was wel lekker. ’s Avonds gingen we uit in Watford, was een hele leuke pub met goede muziek en er waren nog meer van Steiner daar. Dus we hebben een gezellig avond gehad.
’s Morgens werden we al vroeg wakker en kregen we te horen dat we een nieuw kamergenootje kregen. Dus daar kwam ons nieuw kamergenootje met 2 grote koffers, wat moet iedereen toch met zoveel bagage straks op de cruise. Maar goed heb maandag vooral rustig aan gedaan en veel geleerd.
Maar helaas was vannacht wat minder, we lagen met z’n 3en te slapen en toen kwam opeens het nieuwe kamergenootje rond 2 uur ’s nachts met veel lawaai en licht naar boven. Dus we werden allemaal wakker van haar. Dus ’s morgens haar duidelijk proberen te maken dat we allemaal wakker werden van haar, maar eerst wilden ze niet luisteren of ze snapten het niet en later verontschuldigde ze zich, dus niet zo’n beste start.

Vandaag zijn we begonnen met de elemis facials, we leren 3 verschillende facials in 1 week en vrijdag hebben examens hierover.
En misschien dat verschillende donderdag hun details krijgen, dus dat wordt nog spannend of ik ook mijn details krijg, Spannend!!
En donderdag komt ook mijn familie nog een paar daagjes naar London! En als het goed is heb ik het weekend vrij :D
Nou dat was het weer voor deze week, hopelijk mag ik in mijn volgende verslagje typen waar ik heen ga!
Bedankt voor alle leuke reacties! En ik heb al een paar foto’s op facebook gezet
https://www.facebook.com/karlijn.meijers/media_set?set=a.658680440809024.1073741829.100000012211007&type=3

  • 28 Augustus 2013 - 21:50

    Manon:

    Super leuk um die berichte te laeze. volges mig bevelt 't dig dao wal! Kumse wal nog 'ns truuk? (a) um dien leeve nichtje weer ens te zaen. en um 'ns 'n stuk te gaon toure. hahah. Vuul succes nog dao! En we spraeke os wal weer eah! Xxxjes

  • 28 Augustus 2013 - 22:01

    Shirley:

    Heey Karlijn.

    Leuk om je verhaal weer te lezen. Ik had je vandaag al gesproken dus ik wist al een beetje.
    Heel veel succes nog met de laatste examens!!
    En hopelijk hoor je snel waar je heen mag:)

    Ik blijf je volgen.
    Xxx

  • 28 Augustus 2013 - 22:12

    Mandy:

    Klinkt allemaal super. Hoop voor jullie dat het nieuwe meisje zich snel aanpast.
    Komt goed. Nog veel plezier en succes met je volgende examen.

    Groetjes uit Herkenbosch
    Mandy

  • 28 Augustus 2013 - 22:16

    Lonny:

    Hoi Karlijn, gaat wel allemaal snel en goed volgens mij. Veel plezier donderdag met mam en Mathijs!!

    Veel groetjes!

  • 28 Augustus 2013 - 22:21

    Miranda:

    Meid,
    Wat heerlijk om jou verhaal te lezen en zo te horen bevalt het goed.
    Was al jaloers toen ik je foto's op facebook zag:D
    Geniet van je dagjes met je familie;)
    Xxx

  • 28 Augustus 2013 - 23:11

    Lies Pouls:

    hallo karlijn
    heel leuk om je verhaal te lezen
    en morgen komt mam
    ik ben benieuwd waar je naar toe gaat
    groetjes oma

  • 30 Augustus 2013 - 09:11

    Mam:

    Wat een verrassing!
    Niet alleen Mathijs en ik stonden gisteren voor je neus, maar ook pap en Anneloes. Had je niet verwacht. Het was erg gezellig. En spannend, want vandaag hoor je waarschijnlijk waar je gaat cruisen????
    Gezellig een paar daagjes in Londen met z'n allen nog....

  • 30 Augustus 2013 - 10:12

    Tonnie:

    Hoi Karlijn,

    Fijn om je te mogen volgen! had van mam al gehoord dat ze je deden verrassen met zijn allen.
    ben benieuwd waar je cruise heen gaat, ( maar eigenlijk maakt dit niets uit) wat betreft ervaring opdoen!

    veel succes en een dikke knuffel,

    Tonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 35673

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: