My Cruiselife so far! - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu My Cruiselife so far! - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

My Cruiselife so far!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

01 Oktober 2013 | Frankrijk, Nice

Hola!
Que tal?

Het werd weer eens tijd voor een nieuw verslagje.
Begin al een beetje Spaans te leren hahaha.
Het gaat goed met me en ik heb mijn plaats nu wel gevonden op het schip.
De tijd gaat echt super snel, soms is dit goed als het bijv. rustig is in de spa, maar op mijn vrije dagen kan ik wel wat meer vrije tijd gebruiken haha.

Ik ben de tweede week toch een beetje zeeziek geweest, dit kwam omdat het slecht weer was en daardoor het schip heel erg schommelde. Maar snel een zeeziek pilletje genomen en daarna had ik nergens meer last van. Maar is wel grappig als het schip schommelt, lijkt het net of alle gasten dronken zijn, omdat ze niet recht kunnen lopen haha

Er zijn toch elke cruise wel een paar Nederlanders aan boord. En als mijn collega’s iemand uit Nederland hebben voor een behandeling halen ze me er altijd bij haha.
Tot nu toe heb ik 4 vrouwen uit Venlo, 1 man uit Breda en 1 vrouw uit Maastricht ontmoet, dus allemaal in de buurt en ik heb tegen ze allemaal gezegd dat ze maar de groetjes thuis moesten doen haha. Maar ik ben er nu vrij zeker van dat ik de enige uit Nederland ben die hier op het schip werkt. Geeft toch wel iets speciaals!

Ook hadden we teambuilding met de spa en gingen we voor een avond op de flowrider, dit is een soort surfsimulator. We kregen een surfpak aan en daarna de instructies. Het was super koud buiten en waaide hard, maar dit wilde ik niet missen en ik was er ook nog eens best goed in. Gelukkig hebben andere meiden van de spa foto’s en filmpjes gemaakt, dus die zullen snel online komen!!
Maar daarna hadden we het natuurlijk super koud, dus zijn we nog snel met z’n alle in de jacuzzi gegaan.

Helaas hebben we altijd alleen 2x een morgen vrij, dus als we wat willen gaan zien, hebben we maar heel kort de tijd.
Zo zijn we naar Rome geweest, de reis was een uur en daarna hadden we anderhalf uur tijd in Rome en toen moesten we alweer de trein terug pakken. Haha gekkenwerk maar dat heb ik er voor over.
Ook ben ik naar het eiland capri geweest. Daar ben ik met een collegaatje op een klein bootje langs het eiland gevaren en lekker in de zee gezwommen, heerlijk!!

Ik maak me hier toch van alles mee.
Vorige week kwam een gast naar me toe, en hij vroeg me of dat ik in god en satan geloofde. Dus ik dat ik niet zo heel gelovig ben. en toen begon hij een gebed op te zeggen wat ik na moest zeggen en daarna was ik blijkbaar gered van satan :P haha
En een paar dagen geleden kwam een vrouw naar me toe. Kijk ik heb net botox laten doen, dus ik oh dat ziet er goed uit. Vraagt ze of ik het ook had laten doen haha ik stond echt even met mijn mond vol tanden. Maar ik kon nog net uitbrengen, dat ik nog erg jong ben haha misschien de volgende keer toch zeggen dat ik het wel heb laten doen, boeken misschien meer mensen een behandeling!

Oh en ik heb nu wel een nieuw kamergenootje, ze komt uit nieuw zeeland en is 2 koppen groter dan mij. Ze is overgeplaatst omdat haar schip in drydock ging. Tot nu toe is ze wel aardig, maar de helft van de tijd begrijp ik niet wat ze zegt door haar accent.

Het is nog steeds erg rustig in de spa, we halen al weken niet het cruisetarget. Maar we proberen echt alles om de gasten binnen te krijgen. We promoten er op los en toch komen de gasten nog steeds niet. Ze zeggen als we naar de caribbean gaan, dat we dan nooit hoeven te promoten, omdat we daar altijd druk zullen zijn. Ben benieuwd!

Dat was het denk ik wel weer zo’n beetje, zal vast heel veel vergeten zijn, maar er gebeurd nu eenmaal zoveel. Maar het bevalt me hier tot nu toe goed.
Ik heb foto’s op facebook geplaatst. Zal de link hieronder plaatsen.
https://www.facebook.com/karlijn.meijers/media_set?set=a.676674865676248.1073741832.100000012211007&type=3

Bedankt voor alle leuke berichten! Vindt het super om deze te lezen.
Natuurlijk mis ik thuis, maar ik probeer hier zoveel mogelijk van te genieten!
Veel liefs vanuit Villefranche, Nice xxxxxx

  • 01 Oktober 2013 - 23:48

    Willy:

    Ha Karlijn, fijn dat je het goed bevalt. We hebben al een paar keer proberen te skypen. Misschien gaat het snel een keer lukken.
    Leuk dat je er af en toe tussenuit kunt om vanalles te bekijken.

  • 02 Oktober 2013 - 10:56

    Tonnie:

    Geweldig Karlijn om te leZen, wat je meemaakt, wat een ervaringen allemaal, tot nu toe!
    geniet er maar van.
    knuffel, Tonnie

  • 02 Oktober 2013 - 20:14

    Huub & Ien:

    Karlijn, wat heb jij in een korte tijd al veel gezien en beleefd! Mooi om je belevenissen te lezen.

  • 03 Oktober 2013 - 10:57

    Lies Pouls:

    karlijn ik heb weer genoten van je brief
    ik ben blij dat het je zo goed gaat
    en dat je zoveel meemaakt
    ik hoop je nog eens gauw te zien op skyp
    en nu zondag nog afscheid van matheis
    groetjes en een knuffel van oma

  • 03 Oktober 2013 - 11:39

    Mathijs Meijers:

    Dan moet je die gast maar vragen of ie je eeuwig jong behandeling wil hebben. De prijs: 1 zieltje

    Verder leuke verhaaltjes, hopelijk heb je nog veel plezier verder

  • 03 Oktober 2013 - 19:31

    Pap:

    Querido Karlijn,

    Het Spaans lukt je al aardig. Ga zo door.
    Ik heb de prachtige foto's op Facebook gezien. Indrukwekkend het cruiseschip. Alles glitter en glimmer. De gasten zullen er echt naar hun zin hebben. Ook de foto's van plekjes die je bezocht hebt echt geweldig.
    Fijn dat het je bevalt. Geniet er maar van meid. Je verdient het.

    Veel liefs en groetjes van Pap. XXXX

  • 19 Oktober 2013 - 19:58

    Hilde Bremmers:

    Hallo Karlijn,
    Wat fijn om te vernemen dat het je goed bevalt. Alleen jammer dat je zo weinig tijd hebt om , als je vrij bent, dingen te gaan bezoeken en bekijken. Maar als je elke keer een beetje van al het moois ziet, is dat ook al de moeite waard.
    Het is leuk om je verhalen te lezen.Geniet van je Middellandse-Zee-tijd, want zo te horen krijg je het daarna flink druk.Ook dat zal een hele uitdaging zijn! Het zal je zeker lukken, als ik zie ,wat je tot nu toe hebt klaar gespeeld. Heel veel groeten,
    Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 35603

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: