Nog 90 dagen te gaan....... - Reisverslag uit Belize-stad, Belize van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Nog 90 dagen te gaan....... - Reisverslag uit Belize-stad, Belize van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Nog 90 dagen te gaan.......

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

03 Maart 2014 | Belize, Belize-stad

A very very good afternoon ladies and gentlemen (zoals onze captain altijd zegt)
De laatste keer dat ik schreef was het rond de feestdagen, nu zijn we alweer in maart!
De tijd gaat zo snel en heb nog maar 3 kleine maandjes te gaan :o

De feestdagen waren niet echt feestdagen, we moesten gewoon werken. Dus het was als elke normale dag.
Wel hadden we verschillende crewparty’s die zeer geslaagd waren en de eerste dag van het nieuwe jaar was ik vrij! :)

Het gaat goed met me. Heb nog steeds plezier in werken hier op het schip.
Heb helaas eind januari afscheid moeten nemen van fortuné, omdat zijn contract afliep.
Hij is nu op vakantie, maar we houden de hele tijd contact met elkaar :) ik heb al een paar keer geskypt met hem, hij heeft me laten zien waar hij woont, enz. en hij komt terug op het schip in april (voor mijn verjaardag! :D), dus dan ben ik nog steeds hier.

In de spa gaat het goed, ik haal mijn targets, ik retail, enz. dus alles loopt zoals het moet.
We hebben een paar weken terug een nieuwe manager gekregen.
Ze is van Zuid-Afrika en erg aardig, maar ze kan ook heel strikt zijn. Ze vindt mijn spa tours heel goed, dus nu elke embarkation doe ik de spatours.
Ook is ze de enigste die mijn naam correct kan uitspreken, dus als collega’s zeggen waar is Karlin, dan zegt ze who? Oooh Karlijn haha

Ik doe hier zoveel nieuwe dingen als we vrij zijn.
Zo heb ik met dolfijnen gezwommen! Dat was echt super gaaf, zulke mooie dieren.
Ze duwde ons voor en je moest ze vastgrijpen aan hun vinnen, zodat ze je voorttrekken en ook mocht je ze een kus geven (foto’s op facebook)
Ook ben ik met sofia voor een beachmassage geweest, dat voelde zo goed. Normaal zijn wij degene wat de mensen op het strand masseren, maar het voelde goed om er ook zelf eentje te krijgen.
En vorige week deden we jetski in Labadee. Ik was samen op een jetski met andie (de kapster in de spa) en we gingen echt super hard, totdat een golf ons omver sloeg en we in het water belanden.
Ik zat vol met blauwe plekken en had een paar sneetjes, de dagen erna hadden zulke erge spierpijn. Maar we hadden zoveel plezier en ik zou het zo weer doen.
De vrije tijd die we hebben is hier zo kostbaar, want we werken elke dag 12 uur en hebben dan 1x per week een halve of een hele dag vrij, dus we maken er het beste van!

Nu zijn we nog 2 maanden in de Caribean en dan ga we weer de crossing op 1 mei naar Europa maken. Dus als ik mijn contract eindig eind mei, ben ik weer in europa en hoef ik niet zo ver te vliegen :) ben op zich wel weer blij als we terug naar europa gaan. De caribbean is mooi en heb hier dingen gedaan die ik nog nooit eerder heb gedaan, maar het is allemaal een beetje hetzelfde, zand, zee, zon, enz. Ik mis de cultuur van europa, dus kan niet wachten om weer terug te komen.

Dit was het denk ik wel weer.
Vond dat ik toch echt even iets van me moest laten horen.
Vertel me hoe alles in Nederland gaat?
Vol op carnaval aan het vieren?

Veel liefs,
xxxxxxxxxxxxx

  • 03 Maart 2014 - 21:37

    Shir:

    Hey Karlijn.

    Leuk weer wat van je te lezen! De foto's die voorbij komen zijn ook altijd erg mooi!! Vind het echt knap hoor wat je doet!!
    Nog eventjes en dan ben je weer terug.
    Geniet nog lekker van je cruise leven.

    Lieve groetjes xxx

    shirley

  • 03 Maart 2014 - 23:31

    Lies Pouls:

    ben net terug van een avondje kaarten
    en ben toch heel blij weeriets van je te horen
    verder gaat het hier zijn gangetje
    ik vind het erg fijn dat het goed met je gaat
    de tijd is echt al aan het krimpen
    dan zien we je weer terug
    heel veel groetjes van oma

  • 03 Maart 2014 - 23:59

    Mandy:

    Hoi Karlijn

    Nou de tijd vliegt, niet normaal. Net terug uit de soos, nou de carnaval is ook niet meer wat het geweest is. Zelf waren we niet verkleed, ben hier niet zo'n fan van.
    Ik vertrek morgen met een school uit Stein richting Oostenrijk en ga weer mee als skilerares.
    Ff paar daagjes lekker

  • 04 Maart 2014 - 01:13

    Manon:

    Lieve Karlijn,

    Super gaaf! Had inderdaad al foto's voorbij zien vliegen.
    In ieder geval hoeven we op het moment niet te skypen om te praten.
    Ik ben namelijk mijn stem ergens in de kroeg verloren.
    Gelukkig gaat de tijd wel snel.
    Als je terug bent plannen we samen met loesje een gezellige nichtjesdag. Is dat een deal? :)
    Zo nu en dan appen we eventjes :D (ookal is het bij ons dan al 's nachts hahah).
    Tot snel en succes nog daar in verreweggiestan.
    Kusjes Manon

  • 05 Maart 2014 - 21:50

    Mam:

    hoi Karlijn,
    gelukkig doen jullie naast het harde werken ook leuke dingen. Ik weet dat je ook leuke collega's hebt. Hier is gelukkig carnaval weer voorbij. de lente slaat hevig toe.
    Al lekkere temperaturen, maar helaas ook hooikoorts. Dat neem ik maar er bij. Anneloes telt de dagen inmiddels af totdat je weer thuis bent. Ik hoop dat ook de laatste maanden leuk zijn en dat je nog gezellige dingen meemaakt.
    gr. uit Herkenbosch mam xxxxx

  • 06 Maart 2014 - 22:26

    Miranda:

    Meid,
    Heerlijk om je verhaal weer te lezen. Had de foto's van de dolfijnen voorbij zien komen, geweldig. Gelukkig dat je het nog steeds bevalt en alles goed gaat met werken. Snel maar weer eens skypen;) kunnen we weer even goed bijkletsen, want wachten tot juni is te lang.

    De carnaval zit er helaas alweer op. Alle dagen gewerkt bij de witte, de prins 1 dag en een morge op kasteel. Merkte wel dat het een stuk rustiger is dese carnaval over bet. algemeen is het niet zo druk geweest in de café. Foto's staan op facebook. En ja voor mij het eerste jaar dat ik in herkenbosch woon dat ik hier ook echt alle dagen heb beviert☺️ Wat een verschil met Vlodrop.

    We spreken ons snel meid.
    XXX
    Ps. Nog even je mail schekken;)

  • 12 Maart 2014 - 19:36

    Pap:

    Ha Karlijn,

    Op een olifant rijden is een geweldige ervaring maar je voort laten trekken door een dolfijn, dat had ik ook wel willen doen. Maar ja je kunt niet alles te gelijk doen. Misschien voor een volgende keer.
    En nu nog de laatste loodjes. Het wordt aftellen. Fijn dat je het naar je zin hebt en dat je met plezier je werk doet. Inderdaad heel belangrijk om naast je werk ook je vertier hebt.
    We zullen zeker met elkaar via Skype elkaar spreken. Nog veel plezier op de cruise.

    Groetjes Pap, dikke knoevel en XXX

  • 08 Mei 2014 - 21:28

    Huub En Ien:

    Ha Karlijn, En? Al bezig met aftellen of al bezig met plannen maken voor je volgende avontuur? We gaan je in ieder geval weer in levende lijve zien op 8 juni a.s. Hartsikke leuk! Wij wensen je nog mooie weken toe en een prachtige afsluiting van deze onvergetelijke ervaring! Veel groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 880
Totaal aantal bezoekers 35596

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: