Waarbenjij.nu 3 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Waarbenjij.nu 3 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Waarbenjij.nu 3

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

01 September 2013 | Spanje, Barcelona

Hey hey,
Mijn avontuur kan dan nu eindelijk beginnen, ik heb vrijdag mijn details gekregen voor mijn schip!!
Ik vertrek vandaag, zondag, naar Barcelona om daar aan boord te gaan op de Royal Caribbean Liberty of the Seas!
Het heeft 15 dekken en biedt accommodatie voor3.634 passagiers :O OMG! Als jullie foto’s willen zien dan zoek maar eens op google, het schip ziet er in ieder geval niet verkeerd uit!

Afgelopen weekend waren Mam, Pap, Mathijs en Anneloes hier en hebben we nog een super leuke tijd samen gehad! Helaas wel weer afscheid moeten nemen en nu voor een langere tijd :(

Maar nu zit ik dus hier op het vliegveld Heathrow een snel verslagje te typen en te wachten op mijn vliegtuig. Ik vertrek om 8.30 en tegelijk vertrekt er ook een vliegtuig naar Amsterdam, verleidelijk haha!!
Maar ik ga toch zeker naar Barcelona, want ik wil deze ervaring niet missen :)

Ik zal even mijn route voor de komende maanden vertellen:

September & oktober ga ik een mediterranen cruise maken naar de volgende plaatsen: Barcelona, Provence, Nice, Rome, Naples
En daarna ga ik van november tot mei naar de Westem Carribean waaronder, Florida, Mexico, Belize, St. Maarten, puerto rico en Bahamas.
Dus met de kerst zit ik komend jaar in een lekker zonnig oord!

Voor de precieze dagen en plaatsen kunnen jullie op deze site kijken:
http://www.travelweekly.com/Cruise/Royal-Caribbean-International/Liberty-of-the-Seas/Schedule

Ik moet helaas bijna naar mijn gate toe, dus dit wordt verlopig even mijn laatste verslagje voor de komende tijd, want ik weet niet hoe het met internet gaat op de cruise en het zal eerst wel heel erg wennen zijn.
Bedankt voor alle leuke reacties! Vindt het super om ze allemaal te lezen!
Tot over 9 maanden!
Veel liefs,


  • 01 September 2013 - 22:49

    Miranda:

    Hey meid,

    Geweldig om toch nog even te lezen waar je naartoe gaat en het klinkt goed! Heerlijk geen sneeuw maar zon;) maar goed dat je voor het vliegtuig Barcelona kiest. Daar ga je voor meid.
    Heel veel succes en ben benieuwd naar je verslag hoe het is op het cruiseschip en hoe alles je daar bevalt. En hopen dat je toch wat internet hebt;)

    Veel liefs

  • 02 September 2013 - 00:15

    Ine Uit Lottum:

    Wauw Karlijn!! Wat een vooruitzicht. Hopelijk mogen jullie ook geregeld een keer van boord.Kan me voorstellen dat het afscheid nemen moeilijk was, maar ik denk ( je ouders kennende) dat het geen 9 maanden duurt voordat jullie elkaar weer zien. In die tijd zijn zij jou allang een keer achterna gereisd.
    Ik wens je een hele mooie tijd, en wacht op je volgende verslag.

    Groetjes Ine

  • 02 September 2013 - 01:23

    Shirley:

    Heey Karlijn.

    Wauww wat een mooie plaatsen waar je gaat komen!!! Super zeg.
    Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen op het schip en het werken enz:)
    Verheug me al op je verhalen.

    Vast en zeker heb je mijn berichtje niet meer gekregen! Ik wens je heel veel plezier en succes!!

    Veel liefs.

  • 06 September 2013 - 20:09

    Huub & Ien:

    Jeetje wat zul jij veel meemaken. Geniet er bovenal van! Veel groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 35664

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: