Massages, Massages, Massages... - Reisverslag uit Mália, Griekenland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Massages, Massages, Massages... - Reisverslag uit Mália, Griekenland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Massages, Massages, Massages...

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

20 Juli 2011 | Griekenland, Mália

Dat is vooral wat we hier moeten doen.
Maar doordat we steeds training van Bruno krijgen blijft het leuk en we leren hier heel veel dingen bij.
Nu is hij ons bijvoorbeeld lymfedrainage aan het leren, dit is om vochtophopingen te verhelpen, Super interessant!!
Helaas is het hier nog niet heel erg druk, dus dan moeten we alles controleren, handdoeken vouwen en fitness- apparaten schoonmaken.
Ik hoop dat het snel wat drukker wordt, want met handdoeken vouwen krijg je ook niet de tijd om.
Zondag gingen we na het werk naar chersonissos, omdat we daar hadden afgesproken met Jacky & Krissy. We zijn gezellig wat gaan eten.
Helaas niet te lang want ze moesten de laatste bus halen.
Wij konden onze bus nog een uurtje later pakken, dus zijn we nog maar even door chersonissos gaan lopen. Daar kwamen we nog langs het hotel waar ik 2 jaar geleden heb gezeten en natuurlijk langs starbeach (Hier gaan we als het goed is komende zondag heen samen met Jacky en Krissy).
Maandag kwam er een minister ofzoiets in de spa, dus alles moest perfect zijn… uiteindelijk helemaal niemand gezien :S
Als laatste hadden we ook nog een ouder echtpaar, erg aardige mensen. Ze kregen voor de eerste keer hotstone massage, dus ze wouden hier vanalles over weten. Ze waren erg tevreden en we kregen meteen fooi van hun:D
S’avonds wouden we nog even naar een grote supermarkt gaan, maar deze hebben we niet meer kunnen vinden.
Dus de volgende keer als we hem zien, doen we meteen onze boodschappen:P
Doordat we de hele dag in de airco zitten en het buiten super warm is, zit ik nu al een paar dagen zonder stem :(
Hopelijk komt hij snel terug, zodat ik weer fatsoenlijk met de gasten kan praten.
Dinsdag moest ik alleen werken, want Joy had vrij.
Het was gelukkig wat drukker , dus de tijd ging snel om.
Na sluitingstijd werden we opeens uitgenodigd door onze Griekse/ Italiaanse buurvrouw, wat geen woordje engels kent. Gelukkig konden we met handen en voeten en met een woordenboekje heel ver komen. Ze maakten meteen koffie klaar met een lekker fruit hapje.
Ze werkt in het hotel als kok, dus ze moet tot laat s’avonds werken.
Ze wou wel graag een massage van ons krijgen en in ruil krijgen wij dan van haar zelf gemaakt ijs:D
Haar kamergenootje kan aan allemaal spullen komen, dus ze wou voor ons wel wat spulletjes regelen, zoals wasknijpers, ventilator, enzovoorts!
Dus dat zou wel heel erg fijn zijn!!
We kregen al meteen wat spul voor tegen de muggen, echt super aardig!
Vandaag had ik een dagje vrij, maar rond 11 uur kwam opeens Joy binnenstormen, dat we nu meteen moesten vetrekken om een account te gaan aanmaken :s Dus ik dacht meteen daar gaat m'n vrije dag, maar dit ging gelukkig allemaal vrij snel en we waren rond half 1 weer terug...
Dus kan ik zometeen nog lekker naar het strand gaan:D

De foto's komen weer op: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.249780961698976.74264.100000012211007

Bedankt voor alle leuke reacties!!

• 20 Juli 2011 - 15:27

indd hopen dat het wat drukker word, dat je nog meer leert;)
    maar je vermaakt je wel, dat heb ik al lang gelezen.

xxx

• 22 Juli 2011 - 20:01

Mam:

maar goed dat er skype bestaat he?
    het weer is in ieder geval bij jou beter als hier.
    groetjes uit een zeer regenachtig Herkenbosch van ons allemaal.
    xxxxxx gr. mam