Nieuwe belevenissen... - Reisverslag uit Mália, Griekenland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Nieuwe belevenissen... - Reisverslag uit Mália, Griekenland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Nieuwe belevenissen...

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

26 Juli 2011 | Griekenland, Mália

We zijn nu alweer meer dan 2 weekjes hier en we zijn nu langzamerhand wel gewend.
We leren hier steeds meer mensen kennen dus dat is zeker leuk:D
Onze Italiaanse/ Griekse buurvrouw (Maria) is erg aardig en ze zorgt goed voor ons:P
Ze deelt echt alles met ons, van voetenbadje tot wijn. Ze trakteerde ons zelfs op een ijsje:D
In ruil daarvoor hebben we haar een rugmassage gegeven op haar bed, want ze heeft veel problimas aan de rug. Alleen nu verteld ze het aan iedereen door dat we haar een massage hebben gegeven, dus nu wilt iedereen :O.
Maarja kunnen we misschien nog wat bijverdienen hier :P
Zondag zijn we samen met Jacky & Krissy en hun 2 kamergenootjes naar Starbeach geweest!
Het was erg gezellig en het zag er allemaal heel mooi uit.
Je kunt er echt van alles doen van bungeejumping tot een tatoeage laten zetten en de hele dag muziek!
Het was ook even fijn om daar te kunnen zwemmen, want in het hotel mogen we niet in het zwembad.
Maar we gaan er zeker nog vaker naar Starbeach:D!
S’avonds zijn Joy en ik nog Chersonissos ingelopen om wat te gaan eten. We zijn maar voor de kebab gegaan, wat echt veelte veel bleek te zijn:P
We zijn daarna nog maar wat gaan winkelen. We hebben een paar leuke dingen kunnen scoren.
Maar na een tijdje moesten we toch wel nodig naar de wc. Dus wij een hotel binnengaan op zoek naar een wc, maar de receptioniste wou ons niet door laten, dus heb ik maar verzonnen dat we opzoek waren naar een hotel voor volgend jaar:P, dus zij ons het hele hotel uitgelegd en wat ze wel niet voor een geweldige faciliteiten hadden… En ik maar vragen of we niet even mochten rond kijken, maar dat mocht niet want het was al laat in de avond. Dus we hebben haar maar hartelijk bedankt voor de onzinnige informatie en zijn naar buiten gelopen. Daarna zijn we maar een andere hotel binnengelopen en hebben we meteen gevraagd of we even naar de wc mochten, en dat mocht gelukkig:P
Na een tijdje hebben we maar weer de bus terug gepakt naar ons hotel en werden we weer uitgenodigd door onze buurvrouw op haar balkon.
En daar zat ook de buurbuurjongen van ons. Het was erg gezellig!
Haar kamergenootje had internet, dus daar mochten we even op en ondertussen ging de buurvrouw met haar kamergenootje even een rondje wandelen. En de buurbuurjongen moest bij ons blijven om ons te beschermen :s
Dus daar zaten we dan, met ons 3e op het balkonnetje van de buurvrouw…
Maar op zich is het wel een aardige jongen, hij deelde zelfs zijn raki met ons, alleen irritant dat hij ook steeds mee kwam kijken, wat we op internet waren aan het doen..
Na een uurtje kwam de buurvrouw terug en had ze voor allebei een bloem geplukt, en moest ze even kwijt wat ze allemaal had meegemaakt tijdens de wandeling. Dat was natuurlijk hartstikke lachen omdat ze super veel moest uitbeelden, omdat we het anders niet snapten:P
Maar het was een zeer geslaagd dagje.
En maandag moest ik weer werken. Ik heb van jong tot oud moeten masseren. Eerst kreeg ik een kindje van 5 jaar (ja je vraagt je af waarom die een massage nodig heeft) en daarna een oud vrouwtje van 80 waarvan ik de velletjes van aan m’n handen had hangen:s
Dus er komt van alles in de spa. En nu begin je toch wel te merken dat het drukker wordt:)
En dat waren weer de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.

Leuk dat jullie mijn verhalen lezen en bedankt voor de reacties!!

Foto’s staan weer op:

• 26 Juli 2011 - 16:55

Manon:

Lieve Karlijn,

Ving ut fijn detse ut doar leuk hes
    Det der maar un bietje zon deze kant oet kumt.
    kinne we wal gebroeke haha
    maarja super vuul plezeer nog en we spreke os op msn wal (a)

Xxx Die lieve nichtje

• 26 Juli 2011 - 19:58

Pap:

Hallo Karlijn,

Fijn dat je al gewend bent en dat je al een aantal mensen hebt leren kennen. Geniet er maar van en maak er een leuke tijd van.

Groetjesen een knuffel van Pap :)

• 26 Juli 2011 - 21:03

Mathijs Meijers:

Die buurvrouw van jou lijkt me echt een hele aardige vrouw als je het zo beschrijft, en echt italiaans XD.
    en die buurbuurjongen, hoe zit het daar mee? ; )

groetjes van Mathijs en zeg maar tegen je buurvrouw: "Mi piace la lingua Italiana, ma io non sono bravo a"

• 27 Juli 2011 - 11:15

Anneloes:

fijn dat je al gewend bent!!
    en dat de buren ook aardig zijn!
    ik wil ook lekker in de zon liggen en niet hier in het vieze weer en nog veel plezier!!!!
    XXXX

• 27 Juli 2011 - 13:21

Opa En Oma:

karlijn bedankt voor je brief je vraag is of opa weer gewerkt heeft aan de bloemen .ja maar de laatste weken minder .want opa heeft weer veel last van zijn hart hij moet vrijdag weer een onderzoek krijgen in het ziekenhuis . stuur maar wat zon deze kant op . groetjes opa en oma

• 27 Juli 2011 - 19:42

Nina:

Hey Karlijn,
    wat ontzettend leuk om je belevenissen te lezen via deze site!! Je hebt het zo te goed naar je zin!! En wat fijn dat jullie in elk geval wel mooi weer hebben, pak maar een beetje zon in en stuur het deze kant op! ;))

Geniet lekker van de tijd daar, van de vriendelijkheid van de mensen en natuurlijk ook van alle nieuwe dingen die je leert!!

Heel veel groetjes Nina

• 28 Juli 2011 - 06:19

Harriette:

Hallo Karlijn,
    Hoe is het jullie,ook niet zo druk net zoals bij Jacky en Krissy.Jullie hebben wel een leuke zondag beleeft samen met z'n 4tjes.
    Groetjes Harriette Herman Michelle

• 28 Juli 2011 - 15:32

Karlijn Meijers:

Hallo Harriette,

Bij ons is het de afgelopen dagen heel erg druk geweest, dus ben blij dat ik morgen een dagje vrij heb:D
    Ja het was erg gezellig!

• 31 Juli 2011 - 19:38

Claudiaaaa:

Haa Karlijntje,

Weer un super verhoal watse hubs mit gemaakt. En geer hubt lekker zon, stuur ins get deze kant op want hie is ut net herfstvakantie i.p.v. zomervakantie. Geneet der van en bun benuudj watse nog meer mit geis maken.

Groetjes Claudia