Toch nog een beetje vakantie.. - Reisverslag uit Mália, Griekenland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Toch nog een beetje vakantie.. - Reisverslag uit Mália, Griekenland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Toch nog een beetje vakantie..

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

30 Augustus 2011 | Griekenland, Mália

Na 9 dagen te hebben gewerkt was het dan eindelijk zover!
M'n ouders en zusje kwamen en ik had een paar dagen vrij.
Ze kwamen op woensdagavond aan, dus nadat we de spa hadden gesloten en we nog even naar de verjaardag van de buurvrouw waren geweest, ging ik met de bus richting Chersonissos, waar we ons zouden treffen.
Na een tijdje wachten kwamen ze er eindelijk aan :D
Het was heel fijn om ze weer te zien en een flink te knuffelen!
M'n moeder moest van heel veel mensen de groetjes doen, Dus ik wil aan iedereen de groetjes terug doen!! :D:D
We zijn maar met de taxi naar het hotel gegaan, want dat lag in het bergdorpje Koutouloufari en dat was best een stuk lopen.
Aangekomen bij het hotel, bleek dat de kamer maar 3 bedden had in plaats van 4 en geen airco (wat er eigenlijk wel in hoorde)
Dus die nacht heb ik maar op een luchtbedje geslapen en het lag helemaal niet verkeerd :P

Donderdag, konden we gelukkig naar een andere kamer met wel 4 bedden en airco en kreeg ik een heerlijk ontbijtje met echte nederlandse bruine boterhammen :D en daarna gingen we richting het hotel waar ik stage loop om alles te laten zien en om de drop af te leveren voor de stagebegeleider.
Hij was er zo blij mee dat hij m'n ouders en zusje een gratis massage aanbood!!
Nou daar waren ze best blij mee :P
Daarna heb ik ze rondgeleid door de spa en het hotel en heb ik hun nog onze slaapplaats laten zien en heb ik ze ook meteen voorgesteld aan onze buurvrouwen.
Haha was wel grappig om te zien hoe enthousiast ze waren.
We kregen meteen koffie en fruit en m'n ouders hadden voor haar echte hollandse dropjes en stroopwafels meegenomen.
Ze was er heel blij mee en zou het aan familie en vrienden laten proeven.
Later op de dag hebben we nog lekker aan het zwembad gelegen.
S’avonds zijn we nog gezellig met de ouders + zusje van jacky en jacky zelf, naar een terrasje geweest en was de dag alweer voorbij.

Vrijdag, hebben we niet veel gedaan. S’morgens even door koutouloufari gelopen langs alle souvenier winkeltjes :D
En de rest van de dag hebben we aan het zwembad gelegen en heb ik m’n ouders alle foto’s van hier laten zien.

Zaterdag, zijn m’n moeder, zusje en ik geweest winkelen in Heraklion.
Lekker een meidendagje en vanalles gekocht!
En m’n vader heeft ondertussen de Samaria kloof gelopen.. (gingen wij toch liever winkelen :p)
M’n vader was s’ avonds pas heel laat terug, dus zijn we met z’n 3e in het hotel gaan eten. M’n ouders en zusje kregen normaal altijd een 4 gangen menu en ik kon dan gewoon wat uitzoeken van de kaart, maar nu kon ik dus in plaats van m’n vader het 4 gangen menu krijgen.
Nou ik zat goed vol die avond :p
Na het eten heb ik de bus terug gepakt naar malia, omdat ik de volgende dag moest werken.

Zondag, moest ik werken in de spa, Maar m’n ouders en zusje kwamen alweer om 4 uur, voor hun gratis massage van 55 minuten.
Mijn moeder werd special door bruno gemasseerd, omdat ze voor hem de drop had meegenomen
En ik fijn m’n zusje gemasseerd en ondertussen nog geepileerd.
Daarna wouden m’n ouders nog door stalis gaan lopen en een leuk restaurantje uit gaan zoeken om s’ avonds te eten.
M’n zusje wou natuurlijk niet mee, dus zij heeft nog lekker gezwommen in de spa.
Om 7 uur de spa gesloten snel gedoucht en samen met joy en m’n zusje richting stalis gelopen, waar we gingen uiteten.
Het eten was heel goed, maar we konden helaas niet te veel eten omdat we daarna nog bij de buurvrouw op bezoek gingen, om haar verjaardag nog eens te vieren.
Toen we daar aan kwamen, had ze alles al klaar staan, glaasjes, eten, chocolade taart, wijn!
Dus daar zaten we met z’n 6e, 3 op het balkon en 3 op het bed:p
Maar het was erg gezellig, ze had zelfs kaarsjes gekocht voor op de taart en de taart smaakte heerlijk!! Haha

Maandag, moest ik weer werken in de spa, en na het sluiten heb ik weer de bus gepakt naar chersonissos, waar m’n vader en zusje me kwamen ophalen.
Lekker gegeten en nog fijn op ons balkonnetje gezeten en toch maar op tijd naar bed want dinsdag zouden we met de boot naar Sisi gaan.

Dinsdag, zijn we met de boot naar Sisi geweest, het was heerlijk weer en tussendoor stopte we even om lekker in de zee te zwemmen.
Ook zagen we nog een hele grote zeeschilpad
Aangekomen in Sisi hebben nog wat leuke souveniertjes gekocht en een heerlijk broodje frikandel speciaal gegeten :D

Woensdag, zijn we nog door Chersonissos gelopen en hebben we onze voetjes laten verwennen in de feet spa.
Was wel fijn zo'n visjes aan je voeten!
En na afloop waren ze heerlijk zacht!:D

Donderdag, hebben we de hele dag aan het zwembad gelegen en moesten m'n ouders alweer gaan inpakken voor de terugreis :(
Dus s' avonds weer afscheid moeten nemen, maar ik heb een super tijd met hun gehad, dus dat neemt niemand je meer af!

En nu ben ik weer vollop aan het werk.
Vrijdag was volgens mij m'n geluksdag want eerst kreeg ik een vieze/dronken vent wat alleen maar bier en vodka kon uitbrengen en later me ook nog probeerde vast te pakken, maar daar was hij gelukkig te dronken voor:P
En later op de dag ook nog eens de baas masseren..
Pfff, dat was me het dagje wel.

En dit waren alweer de belevenissen met m'n familie!

(Ik heb een nieuwe map moeten aanmaken op facebook, zoveel foto's haha:http://www.facebook.com/media/set/?set=a.249780961698976.74264.100000012211007#!/media/set/?set=a.273043836039355.78382.100000012211007&type=1
En nog de andere map met foto's:
http://m.facebook.com/?w2m&_rdr#!/media/set/?set=a.249780961698976.74264.100000012211007&type=1&op=1&v&refid=17 )

En natuurlijk weer bedankt voor alle leuke reacties!!:D







  • 30 Augustus 2011 - 17:11

    Mam, Pap En Anneloes:

    Inderdaad een heerlijke vakantie en geweldig om elkaar weer te zien.
    Ook wij hebben genoten van alles en vooral het mooie weer.
    De massage was geweldig, en je hotel ziet er schitterend uit.
    Zeker nog makkelijk de rest van de tijd vol te houden. Veel groetjes en knuffels uit een koud herkenbosch.
    xxxx

  • 31 Augustus 2011 - 10:50

    Harriette:

    Hoi Karljn,
    De stage zit eral weer voor de helft op.We hebben een leuke vakantie gehad alleen jammer van mijn enkel anders waren we jullie wel tegen gekomen met winkelen die Zaterdag.
    Maak er nog een leuke tijd van en hopelijk hebben jullie nog een keertje tijd om samen nog een exursie te doen (santorini).Dat zou ik super leuk vinden voor jullie als jullie dat zouden doen dan krijgen we toch nog foto's te zien.HAHAHA.
    Ik zit met het pootje hoog (helaas) vraag het Jacky anders maar.

    Groetjes Harriette Herman en Michelle


  • 01 September 2011 - 15:46

    Manon:

    Karlijntjee!

    klinkt goad doar!
    de hes trouwens goad dien bes gedoan, want we hebbe heaj vandaag ouwk weer zon =D!
    de bis alweer veur de helft kloar
    den mosse maar ens gauw met marianna, geert en loesje heaj hean komme um Baily te komme aaie!
    Vuul succes nog doar!
    en k spreak dig nog wal

    xjes dien liefste nichtje =)

  • 03 September 2011 - 13:35

    Nina:

    Ha Karlijn,

    wat een belevenissen en verhalen weer!! Iedere keer leuk om te lezen wat je hebt meegemaakt....... :) En de foto's zijn ook magnifiek!!
    Geniet er nog maar even van, ondanks dat je ook heel hard moet werken daar.....

    Groetjes Nina

  • 04 September 2011 - 08:12

    Opa En Oma :

    hoi karlijn
    wat leuk om te horen dat je een mooie tijd hebt gehad en een beetje vacantie dus nu is het maar een goeie maand meer die zul je ook nog wel doorkomen . vandaag is hier kermis. dus feest
    groetjes van opa en oma en tot ziens

  • 04 September 2011 - 08:39

    Huub & Ien:

    Ha Karlijn, Jullie hebben het samen erg gezellig gehad. Dat is te lezen in de verhaal en ook gisteren vertelden je pap en mam er volop over. B.v. over die visjes die aan je voeten zitten te knabbelen, een eng idee maar je krijgt er o zo zachte voetjes van. Zou ik het ook een keer durven? Ik weet het nog niet. Het aftellen is voor jou begonnen. Geniet er nog van de komende tijd want voordat je het weet zit je alweer in ons regenachtige Nederland. Want dat doet het nl. nu. Gisteren was het een prachtige zomerse dag tijdens de jaarlijkse Meijersfamiliedag. Het was erg gezellig en ik hoop dat je volgend jaar weer van de partij bent. Groetjes, Huub en Ien

  • 04 September 2011 - 10:40

    Kim En Jamie:

    Heej Karlijn,

    hier toch eens een berichtje van ons..
    wat een leuke verhalen allemaal, je hebt het duidelijk naar je zin daar (en ook het weer zit bij jouw meer mee;)).
    Werk ze en nog veel plezier in Kreta!

    Groetjes Kim en Jamie

  • 08 September 2011 - 10:24

    Anneloes:

    ik wou dat ik nog in kreta was veel lekkerder weer maar nu hoef ik je nog maar 1 maand te missen!!
    ook hele leuke foto's en nog veel plezier! (in santorini)
    XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Mália

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 35677

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: