Bye Bye Kreta! - Reisverslag uit Herkenbosch, Nederland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Bye Bye Kreta! - Reisverslag uit Herkenbosch, Nederland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Bye Bye Kreta!

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

08 Oktober 2011 | Nederland, Herkenbosch

De laatste weken zijn ook weer voorbij gevlogen.
We hadden 2 dagen samen vrij, de eerste dag zijn we nog fijn gaan winkelen in Heraklion en de tweede dag hadden we eigenlijk een boottocht gepland, maar deze ging helaas niet door omdat er een te harde wind was, dus zijn we in plaats daarvan naar starbeach gegaan. Hier hebben we nog lekker gezwommen en nog lekker van de zon genoten. :D
De rest van de weken hebben we nog veel moeten werken in de spa.
We zijn mee geweest om onze buurvrouw uit te zwaaien, ze ging vanuit Heraklion met de boot naar Athene en de dag ervoor had ze nog een klein afscheidsfeestje gegeven!
Maar het was wel leuk dat we mee mochten en nadat ze was vertrokken, zijn we nog wat gaan eten met 2 vrienden van haar in Chersonissos.
Ook zijn we nog met 2 collega’s uit geweest. We gingen naar een discotheek waar alleen maar Griekse muziek werd gedraaid.
Het was erg gezellig, alleen konden we helaas geen enkel liedje meezingen :(
We kwamen rond 7 uur thuis en we moesten weer om 10 uur werken. Opeens werd ik om kwart over 10 wakker, dus snel Joy wakker gemaakt, pakje aan en naar de spa gerend. Gelukkig stonden er nog geen behandelingen om 10 uur, anders hadden we denk ik een groter probleem gehad.
De rest van de dag stond helaas wel helemaal vol gepland, dus we waren blij dat we na sluitingstijd meteen ons bed konden induiken.
De laatste week was er ook een groep van 80 Belgen in het hotel. Opeens kon je bijna iedereen verstaan en werd er verschillende keren Nederlandse muziek gedraaid :p
Dat was wel even wennen, ook om in de spa gewoon Nederlands te kunnen praten, maar er zaten toch wel een paar grappige momenten tussen :P
De laatste dag moesten we nog werken en na het werk zijn we nog een laatste keer naar het strand gegaan om hier nog even van te genieten van de zonsondergang. Daarna zijn we onze koffer gaan inpakken. Dit ging allemaal eigenlijk vrij goed, alles pasten erin en we hadden de weegschaal van de spa geleend om onze koffers te wegen, maar alles was in orde, dus dat was weer een zorg minder.
En de volgende dag was het zover.
We werden om 10 uur gebracht naar het vliegveld, dus van te voren nog de buurvrouw een bak vol met spulletjes en onze sleutel gegeven.
En toen konden we “pamme”!
We moesten toch wel even in de rij staan, maar daardoor konden we wel bijna meteen in het vliegtuig stappen.
Deze vertrok wel een half uur later, maar de vlucht ging goed en we zijn weer veilig geland in Dusseldorf.
Nadat we onze koffers hadden, konden we naar de ontvangsthal gaan en daar stond onze familie.
Ze hadden een spandoek met “welkom thuis Karlijn”gemaakt, dus dat was heel erg leuk en ze hadden er al een paar leuke reacties op gehad:P
Maar het was fijn om iedereen weer te zien en toen we thuis waren aangekomen stonden daar opa en oma te wachten. Natuurlijk ook heel fijn om hun weer te zien!
Daarna lekker vla en zelfgebakken cake gegeten en heb ik iedereen hun souveniers gegeven, ze waren er erg blij mee!
En s’avonds zijn we lekker gaan uit eten met z’n allen.
Ik moet wel nog een beetje wennen aan dit Nederlandse weer, want ik had geen idee wat ik me aan moest trekken.
Maar dat zal wel snel wennen!

Dus dit waren de 3 maanden in Kreta.
Iedereen bedankt voor het lezen van m’n verhalen en natuurlijk voor de leuke reacties!!
En op naar de volgende Buitenlandse stage!!

( De laatste foto's komen weer op: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.249780961698976.74264.100000012211007#!/media/set/?set=a.273043836039355.78382.100000012211007&type=1)

• 08 Oktober 2011 - 12:28

Miranda:

Hey meid.
    Zo te horen waren je laatste paar weken nog erg leuk maar ook druk met het werken, met die Belgen kon je weer even aan Nederland wennen:p
    Nu weer wennen aan het nederlandse weer en dikke kleren aan!
    We spreken snel wat af meid, eens even goed bij kletsen;)
    Xxx

• 08 Oktober 2011 - 13:25

Harriette:

Ha Karlijn

En weer lekker thuis.
    Goede reis gehad?
    Wij gaan straks ook onze dochter,zus,vriendin halen in Köln.

Groetjes Harriette Herman Michelle Sjuul Gijs.

• 13 Oktober 2011 - 18:37

Jan Meijers:

Hoi Karlijn

Ik weet zeker dat Jij daar genoten hebt en ik weet zeker dat jij wel weer heimwee hebt om weer terug tegaan.
    Daar in Griekenland heb Je mooie herinneringen opgedaan die Je nooit meer zult vergeten.

Groetjes Fam. Meijers uit Velden