Geld, overstromingen, enzovoorts: - Reisverslag uit Mália, Griekenland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Geld, overstromingen, enzovoorts: - Reisverslag uit Mália, Griekenland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Geld, overstromingen, enzovoorts:

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

05 Augustus 2011 | Griekenland, Mália

Eindelijk kunnen we wat geld binnenkrijgen, Want we zijn met Stelios (een of andere manager) naar de bank geweest om een account aan te maken.
Eerst moesten we alle gegevens invullen en toevallig hebben Joy en ik alle twee als 2de geboortenaam Petronella, dus volgens mij denken ze daar nu dat iedereen uit Nederland zo heet :S.
Maar goed, toen dat allemaal was aangemaakt kregen we een bankpasje met de pincode en waren we klaar.
De manager zei van te voren dat het van 9 tot 1 uur zou duren, maar gelukkig waren we al om 10 uur klaar, dus had ik nog de hele dag vrij:D
S’avonds na het eten gingen we terug naar onze kamer. Maar bij de deur aangekomen hoorde we steeds water lopen, dus wij dachten al dat de buurvrouw aan het douchen was, maar toen we de deur opende schrokken we ons kapot.
De hele badkamer was overstroomd.
Dus Joy meteen naar de buurvrouw en ik proberen het water te stoppen.
De buurvrouw haalde meteen de monteur erbij en deze kon gelukkig het probleem meteen verhelpen.
Ook hielp de buurvrouw ons met alles opdweilen, echt een schat van een vrouw!!:D
S’nachts hoorde we steeds geluiden en dachten we dat iemand bij ons op het balkon was, maar de volgende morgen, vertelde de buurvrouw dat er in het hotel waar we slapen was ingebroken:O
Dus gelukkig hadden wij de deur op slot, anders was bij ons misschien ook nog wat weggehaald.
Ook heb ik de Bigg Boss en z’n dochter moeten masseren.
Hij is de eigenaar van Ikaros Beach (waar wij stage lopen), Starbeach en Robinson club Lyttos beach.
Dus ik was wel benieuwd naar deze Big Boss, maar uiteindelijk bleek het gewoon een dikke vieze vent te zijn met een starbeach tatoeage op z’n rug:P
En ik mocht pas stoppen met masseren totdat hij dat zei:S uiteindelijk heb ik 40 minuten zijn rug staan masseren, dus ik neem toch aan dat hij het goed vond..
S’avonds zijn we lekker gaan uit eten in een restaurant genaamd ‘relax’, dat konden we wel gebruiken na zo’n dag hard werken.
Het was een heel leuk en gezellig restaurantje/ bar met allemaal hangstoelen en hangmatten erin:D
Ze zaten heerlijk!!
We hebben er lekker pizza gegeten en naar leuke muziek geluisterd!
De afgelopen dagen is het erg druk geweest, dus toen waren we blij als we klaar waren.
Maar ik vind het toch wel fijner, dan dat je de hele dag niks te doen hebt.
En s’avonds hebben een fijne hangplek bij het zwembad, langs de bar van het hotel, dus hebben we gratis internet en gratis muziek:D
Ook heeft de buurvrouw crèpes (kleine pannenkoekjes) voor ons gemaakt met nutella erin, mmm echt super lekker:D
Dus misschien mogen we haar pannetje eens lenen, zodat we ze zelf eens kunnen maken:D
Helaas heb ik deze week maar 1 dagje vrij, dus had ik niet veel tijd gehad om m’n verhaaltje te maken,
Maar ja dan krijg ik misschien een paar extra dagen vrij als mama, papa en anneloesje komen:D:D
Maar dat waren de avonturen weer!!

Bedankt voor alle leuke reacties, en ik hoop dat er nog veel mogen volgen:D

De foto’s komen natuurlijk weer op:

• 05 Augustus 2011 - 10:31

Manon:

Heej <3,

Lekker menn zonne euverstruiming -.-'
    Gelukkig waare de inbrekers neat beaj ug geweas :O
    Maarja,
    K hoap detse get vreaj kriegs veur as marianne, geert en anneloes komme =)

xxjes vanuit het zonnige Baolder

• 05 Augustus 2011 - 14:38

Huub & Ien:

Er is genoeg te beleven daar voor jou! Leuk om te lezen. Verder veel plezier gewenst, ook als je mam, pap en Anneloes er zijn. Geniet samen van het prachtige eiland.
    Groetjes, Huub en Ien

• 07 Augustus 2011 - 07:04

Anette Smeets:

Hoi Karlijn,
    Fijn dat het een beetje bevalt daar op het verre Kreta. Gelukkig krijg je bijna bezoek van je familie. Kun je hen een beetje rondleiden en misschien ook nog wat uitstapjes maken. Dus is het wel te hopen dat je dan een paar daagjes vrij hebt. 1 ding is zeker, je hebt al van alles meegemaakt.. Ik wens je alvast veel plezier met pap, mam en anneloes en zie je in oktober weer in Herkenbosch.

Groetjes Anette

• 07 Augustus 2011 - 17:21

Mam:

Anneloes telt de dagen af dat we komen ( wij ook natuurlijk)
    zo zie je maar, er is vanalles te beleven.belangrijkste is genieten ervan!!!!
    tot over even denken......10 dagen.
    yes.. xxxxxx mam

• 08 Augustus 2011 - 18:19

Harriette:

Hoi Karlijn,
    Ik was het verhaal aan het lezen van jou,en dacht dat je overstromingen van GELD zou hebben.HAHAHA.
    Dus dat was het niet het was heel wat anders,WWAAAATTTTEEEEERRRRRRRR.
    Wij zijn nog een paar dagen in het natte VELDEN.We moeten denk ik wel wennen aan het weer in KRETA.
    Tot snel en groetjes Harriette Herman Michelle

• 09 Augustus 2011 - 12:27

Anja:

Haa meid,

Volgens mig hub se het waal leuk doa.
    Waal eng det se doa haaje ingebroake!
    Nog heel veul plezeer en doon veurzichtig!

Liefs Anja

• 10 Augustus 2011 - 19:32

Jan Meijers:

Hoi Karlijn

Fijn dat Je hier Je draai hebt gevonden en genietervan.
    En het weer zul Je daar beter treffen dan wij hier in Velden.Hier is de temperatuur te laag en teveel regen.

Groetjes Fam. Meijers uit Velden