Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

31 Juli 2013 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal,

Volgende week zondag 11 augustus 2013 is het zover.
Dan vlieg ik naar London om te beginnen met de training van Steiner. Daar zal ik minimaal 3 weken een training volgen en als ik deze heb afgerond zal ik naar een cruiseschip gestuurd worden.
Ik ben al vanalles klaar aan het leggen om mee te nemen, maar helaas mag ik maar 20 kilo aan bagage en een handbagage meenemen in het vliegtuig.
Ook al volop aan het leren want we krijgen al meteen in het begin van de training een examen over de producten enz.

Volgende week vrijdag heb ik nog een afscheidsfeestje, dus kan ik fijn nog van iedereen afscheid nemen en dan wordt het klaarmaken voor mijn avontuur.

Ik heb er erg veel zin in en ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen. Dus ik zal zeker proberen geregeld eens een verhaaltje er op zetten, zodat jullie kunnen lezen hoe het met me gaat.

Alvast wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes/ reacties, Harstikke leuk!! Ik hoop dat er weer net zo enthousiast wordt gelezen als bij de vorige reisverslagen. En reacties zijn natuurlijk altijd welkom! :D

xx Groetjes,
Karlijn

  • 02 Augustus 2013 - 08:21

    Mia Hendriks:

    Hoi Karlijn,ik wens je heel veel succes en heel veel plezier.Ik zal je zeker blijven volgen. Geniet volgende week nog van je feestje en dan : GO FOR IT! xx

  • 02 Augustus 2013 - 18:46

    Manooooonn:

    Iig super vuul succes alvas! En ik probeer d'r natuurlijk saame met pap en bart 9 augustus te zien! :D

  • 03 Augustus 2013 - 10:34

    Ine En Twan:

    Ha Karlijn,

    Eindelijk is het zover, al zolang naar uitgekeken.
    Wij kunnen er vrijdag jammer genoeg niet bij zijn, maar we zullen van hieruit een toast uitbrengen op jouw reis.
    Wij wensen je veel succes in Londen, en natuurlijk een heel goede vaart waar je dan ook naar toe gaat!
    Geniet van dit grote avontuur, en we zijn benieuwd naar je reisverhalen!

    Groetjes Ine en Twan

  • 05 Augustus 2013 - 19:01

    Rob, Floor En Max:

    Ha Karlijn. Bijna is het zover. Geniet van alles wat komen gaat. toi toi toi
    Groetjes oet Hôrs, Rob, Floor en Max

  • 08 Augustus 2013 - 15:18

    Huub & Ien:

    Hallo Karlijn,
    Nog even en dan ga je aan dit avontuur beginnen. Wij wensen je alle goeds en hopen dat je gaat genieten en veel ervaring zult opdoen. Wij zullen je volgen via deze site en zijn benieuwd wat je allemaal gaat beleven.
    Heel veel groeten, Huub & Ien

  • 08 Augustus 2013 - 23:37

    Linda Cuijpers:

    Heel erg veel succes Karlijn en geniet vooral van je avontuur......
    Groetjes, Linda uit Stevensweert.

  • 11 Augustus 2013 - 08:27

    Marianne En Geert:

    vandaag is de dag aangebroken dat je gaat beginnen aan je nieuwe uitdaging. dadelijk afscheid nemen op het vliegveld. een tweeledig gevoel, de ene kant wetende dat dit is wat je wil en waar je alles in gaat leggen. De andere kant, we zullen je enorm missen.
    Maar goed, we hopen vooral dat je gaat genieten van de tijd die gaat komen, en in je verhalen zullen we dit dan allemaal horen. heel heel veel succes in Londen eerst. Zet hem op. veel knoeveltjes en kusjes van ons allemaal. Pap, Mam, Anneloes en Mathijs.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Augustus 2013 - 23:33

    Mandy:

    Hallo Karlijn,

    We zullen je zeker volgen. Vandaag zit je al in London. We wensen je heel veel succes en vooral plezier. Geniet er ook van en het is ook te hopen dat je veel zult zien.

    Groetjes

    Mandy
    (Alex en Nienke)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 35669

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: