Mannen, Cocktails & Laatste week - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Mannen, Cocktails & Laatste week - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Mannen, Cocktails & Laatste week

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

28 Juni 2012 | Slovenië, Ljubljana

Ciao Ciao,

Hier ben ik weer met een verslagje (misschien wel het laatste).
We hebben nog 1 week stage en dan zitten de 3 maanden er weer op.
En dan vanuit Slovenië door naar Kroatië voor een heerlijke, welverdiende vakantie! :)
Eens even kijken wat er nog allemaal is gebeurd de afgelopen week.

Laten we beginnen met de titel, Mannen! haha die hebben hier wel interesse in mij (wel vooral oudere) :p maargoed ik heb nu al een paar keer gehad dat een man op me afstapt, van zeker eind 30/40, of ik wat wil gaan doen..
Een keer waren Jacky en ik bij Paprika wat aan het drinken. Komt een sloveen naar me toe, geen woord engels :P Dat hij Antonio heette en wat mijn naam dan was, dus ik Karlin (want anders kunnen ze het toch niet uitspreken :p)
En toen wist hij niks meer haha dus hij terug naar zijn vriendengroep, kwam hij nog een paar keer wat zeggen in het sloveens, maar we verstonden er toch niks van haha.
Toen we opstonden om te gaan was het NO NO NO Karlin! en toen liepen er net 2 meisjes ook weg, dus die dachten dat ze het tegen hun hadden haha we lachten ons kapot!
En toen ik naar koper ging voor een nieuwe adapter voor mijn laptop, kwam er een man of dat ik met hem mee ging naar de zee om te gaan zwemmen, maar ik had andere plannen dus ik nee zeggen. Ja waarom niet ben je soms getrouwd :s kom met me mee koffie drinken, alleen 1 uurtje maar.. Heel aardig aanbod als het iemand van mijn leeftijd was geweest, maar ik vond het toch maar niks om bij een vreemde man in de auto te stappen :p Dus ik heb hem maar vriendelijk bedankt en ben door gelopen!
En nu vroeg een jongen van het hotel nog wanneer ik eens iets met hem ga drinken :p haha
Dus nog maar even genieten van al die aandacht!!

Zaterdag 23 juni, Zijn we na de stage met een collega wat gaan drinken, maar ze ging best wel op tijd weer. dus zijn we zelf nog maar wat gaan drinken.
Kwamen we bij een terrasje, hadden ze daar 1 liter cocktails!!
Haha die konden we niet laten staan, dus 1 liter Sex on the beach bestelt!
Hij smaakte heerlijk en hij ging aardig snel op :p Helaas wel daarna veel moeten plassen haha

Zondag 24 juni, Was mijn papa jarig en moest ik vroeg op.
In de spa hebben we ook La perla, dat is dure lingerie, nachtkleding en zwemkleding.
Dus een vrouw had zich een lingerie setje uitgezocht voor maar liefst +/- 240,- euro :o (En dat is nog lang niet het duurste!)

Maandag 25 juni, Helemaal niks te doen in de spa :( en toen ik klaar was kwam er opeens een hele donkere lucht aan, dus maar snel naar het appartement gelopen. Toen ik net een paar minuten binnen was begon het super hard te regenen en een beetje te onweren!
Had ik weer geluk gehad!:)

Dinsdag 26 juni, was ik me 's morgens klaar aan het maken om naar stage te gaan, horen we opeens voetstappen aankomen. Bleek het een nieuw kamergenootje te zijn. Dus maar even geholpen met haar koffers. Ze komt uit oostenrijk en ze doet toerisme.
Maar over een paar daagjes heeft ze het appartementje alweer voor zichzelf :p
Dus ik naar de spa. De hele dag inventory gedaan en op het laatste had ik nog 2 massages. Onder de laatste massage hoorde ik opeens allemaal gerommel buiten, dus ik dacht zal wel de lifeguard zijn wat iets aan het zoeken is. Na de massage liep ik mijn kamer uit, stonden daar camera's, modellen, make-up enz. Ik was helemaal verbaasd! Bleek het een fotoshoot van CHANEL te zijn!!! omg super vet!
Toen kwam de man wat ik gemasseerd had uit de kamer, hij was ook helemaal verbaast haha :p
Hij vond het een beetje ongemakkelijk volgens mij, want er stonden ook mannen met een bloot bovenlijf en een heerlijke sixpack!! MMM haha

En nu heb ik alweer mijn laatste dagjes vrij! komende week alle dagen werken en dan donderdag op vakantie!
Helaas heb ik niet meer foto's er op kunnen zetten, doordat mijn laptop het heel langzaam doet. Maar als het nog lukt zet ik de link er nog onder en anders kunnen jullie via een ander verslagje naar mijn fotoalbum!
Bedankt weer voor het lezen van mijn verslagje en tot snel!!
xx




  • 28 Juni 2012 - 20:17

    Mam En Pap:

    nu inderdaad aftellen, vandaag ook laatste dag gewerkt voor mijn vaknatie. woensdag vertrekken en donderdag elkaar weer zien en knoevelen. wat heb ik zin in de vakantie. gr. vanuit een hot herkenbosch.
    even wennen.
    xxx

  • 01 Juli 2012 - 12:22

    Harriette:

    Hallo Karlijn,

    Zo nog een paar daagjes tegaan.
    Geniet en maak er nog leuke dagen van samen met Jacky.
    Voor je het weet is de stage voorbij en ga je op vakantie.
    Fijne vakantie alvast gewenst vanuit Velden.

    Groetjes !!!!!!!!!

  • 01 Juli 2012 - 19:36

    Lonny :

    Heej Karlijn,
    nog even en dan is de stage alweer voorbij. Weer een hele ervaring zo te lezen. Nog even doorbijten en dan veel plezier op vakantie met Pap, Mam en Anneloes.
    Veel groetjes uit Beek

  • 02 Juli 2012 - 18:44

    Oma :

    hoi karlijn
    wat weer een leuke brief en een hele boel ervaringen geniet nog een paar
    daagjes van de mannen. en dan is het vakantie . groetjes oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 784
Totaal aantal bezoekers 35678

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: