Training, Bezoek en Bled! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Training, Bezoek en Bled! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Training, Bezoek en Bled!

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

21 Mei 2012 | Slovenië, Ljubljana

Doberdan!

Hier ben ik weer met mijn verslagje!

We zouden vorige week donderdag (eindelijk!) een training van Carita krijgen.
Maar woensdagavond kwam Jacky thuis van stage en toen bleek deze weer niet door te gaan :s
Uiteindelijk hebben we gelukkig nu 1 training gehad, maar vraag me niet hoe dit is gegaan.
De meeste tijd waren ze met de manager aan het praten, omdat er problemen zouden zijn en de vrouw wat ons de training ging geven wist niet eens hoe de massage ging wat ze ons moest leren :s
Dus toen heeft onze collega ons maar de scrub + massage geleerd en dat was de training zo´n beetje.
Als het goed is hebben we komende week weer een training. En dan leren ze ons ook gelukkig gezichtsbehandelingen, zodat we deze ook eindelijk kunnen gaan uitvoeren.

En toen was het dan eindelijk dinsdag 15 mei, de dag waarop mijn ouders en zusje zouden komen!
Ik moest deze dag tot 5 uur werken en daarna ging ik snel naar de winkel inkopen doen, want mijn moeder was ook jarig! :D
Dus ik lekkers, ballonnen en kaarsjes gekocht en toen naar ons appartementje gegaan.
Rond een uur of 9 smste mijn zusje dat ze nu vertrokken van het vliegveld en dan zouden ze een uurtje later in Portoroz zijn. Dus toen maar ballonnen gaan opblazen en ons appartementje versieren, zodat we mijn moeder konden verassen.
Rond half 11 waren ze dan eindelijk aangekomen en ging ik met een ballonnetje naar het hotel waar mijn ouders en zusje verbleven (Hotel Rosa, wat echt meteen langs ons appartementje ligt!)
Het ballonnetje aan mijn moeder gegeven en haar proficiat gewenst en de rest ook geknuffeld.
Ze moesten eerst gaan inchecken en de koffers naar de kamer brengen. Ze lieten meteen zien wat ze allemaal hadden meegenomen, haha niet normaal hoeveel! Daar kan ik wel even mee overleven :p En daarna gingen we naar ons appartementje.
Toen mijn moeder binnenkwam, begonnen we met z’n alle lang zal ze leven te zingen. En daarna hebben we samen de kaarsjes uitgeblazen :).
Ook kreeg ik van iedereen de groetjes (Bedankt! :D).
Na dat we lekker wat gegeten en gedronken hadden zijn ze terug naar hun hotel gegaan en zijn we ook naar bed gegaan, want de volgende morgen hadden we al vroeg een training :p

De donderdag en vrijdag had ik vrij, dus toen ben gezellig wat gaan doen met mijn ouders en zusje.
Op donderdag zijn we naar het plaatsje Bled gegaan. Dit hadden verschillende mensen me aangeraden, dus toen wou ik het toch eens zien.
Het was echt prachtig!
We zijn vanuit Bled een 4 uur durende wandeling gaan doen naar Vintgarkloof en terug.
Je hebt hier hele mooie landschappen, dus het heeft weer veel mooie foto’s opgeleverd :)
Het was zeker de moeite waard, maar we waren goed moe na de wandeling.
’s Avonds heeft mijn moeder mijn haren geverfd en daarna zijn we naar ons appartementje gegaan en nog lekker wat gedronken. En deze avond zouden ook de ouders van Jacky aankomen. Ze hadden Limburgse kruumelevlaaj mee genomen haha, deze smaakte zeker goed!

De vrijdag zijn we gaan winkelen in koper.
Hier heb je een groot winkelcentrum, dus het duurde wat langer dat we eigenlijk van plan waren.
Ook zijn we nog boodschappen gaan doen, want met een auto is het een stuk makkelijker. Dus maar even wat meer meegenomen dan nodig was :p
’s middags zijn we naar Piran gegaan, hier was ik al geweest maar het blijft een mooi plaatsje.
We zijn ook nog op een oude stadsmuur geweest en hier had je een heel mooi uitzicht over Piran.
's avonds zijn we nog lekker een cocktail gaan drinken bij Paprika!

En toen was het alweer zaterdag :(
De dag dat mijn ouders en zusje weer naar huis zouden gaan.
Ik moest om 12 uur werken, dus ’s morgens nog maar lekker samen ontbeten.
Ook nog maar even gekeken welke spulletjes mee terug konden.
We zijn nog even langs het strand en langs wat kraampjes gelopen en toen was het tijd om te gaan werken.
Dus afscheid genomen en nog flink geknuffeld en toen moest ik naar de spa toe.
De dag stond helemaal vol gepland, dus deze was zo voorbij.
Na het werk zijn we nog gezellig wat met onze collega’s en de ouders van Jacky gaan drinken.
En ’s avonds kreeg ik nog een smsje dat mijn ouders en zusje goed waren geland.

Nu hebben we 3 dagen vrij en daarna waarschijnlijk 2 weken niet, omdat dan heel veel trainingen zijn en het drukker zou worden.
Vandaag lekker rustig aangedaan, proberen een beetje uit te slapen.
Als het druk in de spa zou worden, dan zouden ze me nog bellen om te komen. Maar ik heb niks meer gehoord. Dus fijn alle foto’s op facebook kunnen zetten en aan het verhaaltje kunnen werken.
En dat was het weer zo’n beetje. Ik heb geprobeerd om het verhaaltje niet te lang te maken, maar volgens mij is dat toch niet gelukt :p haha en volgens mij ben ik nog wat dingen vergeten, maar anders komen die nog in het volgende verhaaltje :)

Ciao!
Xxx

(Foto’s :
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.411891035487967.104086.100000012211007&type=3&l=c28a3b60b6
En
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.441295462547524.108503.100000012211007&type=3&l=48b4dbcf95 )


  • 21 Mei 2012 - 19:41

    Mam:

    Wat was het gezellig... jammer dat de dagen zo snel gingen en we weer terug moesten. Maar gelukkig elkaar weer even gezien en bijgepraat. Vodoende om de rest van de stage op te teren.
    gr. uit herkenbosch
    xxxx

  • 21 Mei 2012 - 20:12

    Oma :

    hallo karlijn
    leuk dat jullie eenpaar daagjes samen zijn geweest.natuurlijk zijn die veel te vlug om.maar nu kun je erweer even tegen.groetjes oma

  • 24 Mei 2012 - 17:34

    Harriette En Herman,:

    Hallo Karlijn,
    Was gezellig met jullie. Ideaal dat we langs jullie appartement in het hotel logeerde. Maak er nog een leuke en leerzame tijd van deze komende weken.
    Groetjes vanuit het zonnige Velden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 35674

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: