Error, Wegwerpslip & Zon!! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Error, Wegwerpslip & Zon!! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Error, Wegwerpslip & Zon!!

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

15 Juni 2012 | Slovenië, Ljubljana

Hallo allemaal!

Mijn laatste verslag was op 21 mei, dus het werd weleens tijd dat ik weer eens iets van mij laat horen.
Gelukkig hebben we toch niet 2 weken aan een stuk door hoeven te werken. Het is ook niet heel erg druk geweest in de spa, meestal een paar behandelingen op een dag en soms (meestal rond het weekend) is het wat drukker.
Vanaf juni gaat de spa elke morgen vanaf 8 uur open, dat is wel vroeg, maar dan ben je wel om 4 uur klaar! :D Maar we moeten eigenlijk bijna om 12 uur beginnen.

We hebben nu al verschillende keren lekker aan het strand gelegen, lekker bijkleuren! helaas zwemmen er kwallen in de zee, dus ik denk dat ik niet snel in de zee ga zwemmen :p

Mijn laptop is een beetje gecrasht, dus daarom duurde het ook een beetje langer voordat er weer een verhaaltje op kwam.
Eerst begon mijn adapter te piepen en toen viel mijn laptop uit en ging hij niet meer aan (waarschijnlijk omdat hij te leeg was om op te starten). Dus de dag erna met mijn laptop en adapter naar de IT van ons hotel gegaan, bleek dat ze pas volgende week ergens tijd hadden om er naar te kijken :s gelukkig kon ik wel zolang een andere adapter lenen. Dus nu doet mijn laptop het weer alleen hij hangt steeds vast en al mijn foto's zijn weg :(. Dan na de stage maar even laten nakijken als hij het nog zo lang volhoudt :p!

Eens kijken wat er de afgelopen dagen nog is gebeurd:

Vrijdag 8 juni, moest ik van 12 - 20 stage lopen, het was een druk dagje! Er kwam een helemaal verliefd opa en omaatje in de spa, echt super lief! Ik moest het omaatje masseren. Stond zze daar met de wegwerpslip, aan het kijken hoe om ze hem moest aantrekken haha :p
En daarna had ik nog een man voor een massage en ik vroeg hem of hij een wegwerpslip aan wou. Nee hij had net een schone onderbroek aangedaan. oke dus ik liet hem een paar minuten alleen zodat hij zich kon omkleden en kon gaan liggen. Klop ik na een paar minuten op de deur, ready? Yes! Dus ik ga naar binnen, staat hij daar toch in de wegwerpslip, zegt hij zo: ik heb hem toch aangetrokken en hij zit super (Slaat met zijn hand op zijn kont) haha, ik moest echt mijn lach inhouden! en na de massage vroeg hij of hij een biertje kon krijgen, dus ik nee helaas hebben we hier alleen water en thee, misschien wilt u dit? Nee, ik drink alleen bier!! haha

Zaterdag 9 juni, was het ook nog wat drukker en ik had weer die man van de wegwerpslip.
Dus ik hem weer alleen laten om zich om te kleden, kom ik terug zit hij op het bed. Toen zei ik van u mag op uw buik gaan liggen, zodat we kunnen beginnen met de massage. Haalt hij opeens een kleine wijn fles tevoorschijn! Ik van huh wat is dit? Voor jou! Ik helemaal verbaast haha.
Het was nog voor de massage van gisteren :p
Dus ik hem maar hartelijk bedankt haha, dat is ook weer eens wat anders dan steeds fooi :p

10, 11, 12 juni, Rustige dagjes in de spa, bijna alleen maar gepoetst :( nu wel al verschillende nederlandse en belgische moeten masseren, dus dat is altijd wel leuk! :)


Woensdag 13 juni, We hadden weer een dagje samen vrij! :D
Dus eerst lekker uitgeslapen en toen de bus gepakt naar koper, het was heerlijk weer!
Zijn we gaan winkelen, want we hadden loon gekregen :p Maar toch weer goed geslaagd!
'S avonds wouden we gaan bbqen, dus hiervoor inkopen gedaan. Op de terugweg begin het opeens super hard te regenen :( Maarja toch maar besloten om toch de bbq aan te steken. Van het wasrek een afdak gemaakt haha :p En uiteindelijk is het toch gelukt om te bbqen haha vraag maar niet hoe! De onderburen vroegen al wat we aan het doen waren :p En natuurlijk ondertussen Nederland supporten, maar helaas het heeft niet geholpen...

Donderdag 14 juni, weer stage van 12- 20 uur en de manager was er niet! :D
Als de kat van huis is dansen de muizen zei onze collega haha precies!
Dus toen heeft ze mijn haren geknipt en de bikinilijn geharst en laterna heb ik nog 3 behandelingen gehad en zo ging het dagje weer snel om!

En vandaag een heerlijk dagje vrij, met super mooi weer!
Lekker even tijd om mijn verhaaltje te maken!
We zijn alweer de 9 weken voorbij, dus nu komt toch langzaam het einde in zicht.
Nu van 15 juni tot 15 juli zit het hotel elke dag bomvol met nieuwe mensen (vooral journalisten enz.) omdat hier iets van mercedes (nieuwe auto's?) wordt gehouden. Maar wat dat betekent voor de spa is nog afwachten. Ik zal jullie hiervan op de hoogte houden!

Groetjes!!

(foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.411891035487967.104086.100000012211007&type=3&l=c28a3b60b6 )

  • 15 Juni 2012 - 16:28

    Miranda:

    Hey meid,
    Wat balen van je laptop.
    Gelukkig heb je nog een grote hoeveelheid foto's op facebook staan;)
    Gr liefs

  • 16 Juni 2012 - 14:53

    Pap En Mam,:

    Ja die laptop, dat merken we wel. skypen gaat meestal niet zo goed.
    maar ja het is alweer aftellen 5 juli komen we je halen en dan lekker vakantie samen in Kroatie.
    kijk er al naar uit.
    gr. xxx

  • 18 Juni 2012 - 12:20

    Harriette,:

    Hallo Karlijn,

    Het einde komt al in zicht.
    Nog een paar weken en dan heb je vakantie.
    Ik hoop dat we je nog eens zien via skype.(anders maar via Jacky).
    Maak er nog samen leuke en gezellige weken van samen met Jacky op stage in Slovenië.
    Groetjes vanuit Velden.


  • 18 Juni 2012 - 18:11

    Oma :

    hoi karlijn
    ik heb je verhaaltje gelezen
    en ook gemerkt dat ik je niet kon
    bereiken maar mijn laptop deed het
    ook niet. maar die is nu weer klaar
    ik hoop dat ik je nog eens zie op
    skyp en anders tot ziens
    groetjes oma

  • 26 Juni 2012 - 17:36

    Jan Emonts:

    Ha die Karlijn,

    zie dat je van alles meemaakt: kwallen op het strand, "kwallen" bij de massage......
    En natuurlijk genieten van het mooie weer, bijkleuren, haar knippen, jezelf laten verzorgen; wat zal je er (nog) knapper uitzien als je weer terug komt naar Herkenbosch. Wellicht zijn ook de Limburgse jongens niet meer bij je weg te slaan.
    Maar alle gekheid aan de kant: ik hoop dat je een mooie en toch leerzame stageperiode hebt gehad. Wat het ook mogen zijn je hebt er straks weer een enorme levenservaring bij. Wij (Willy, Manon en ik) zijn afgelopen zondag nog op verjaardagsfeest in Herkenbosch geweest en, zoals dat moet, behoorlijk gegeten en gedronken. Ha,ha, alles met mate natuurlijk.
    Nog maar enkele dagen te gaan en je stage zit alweer op. Tot gauw weer een keer.

    Groetjes, vanuit een zonnig Baarlo (nu wel!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 35676

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: