Trieste, Beroemd & Trainingen! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Trieste, Beroemd & Trainingen! - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Trieste, Beroemd & Trainingen!

Door: Karlijn Meijers

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

09 Mei 2012 | Slovenië, Ljubljana

Het werd weer eens tijd voor een nieuw verhaaltje.
We zijn alweer bijna 4 weken hier! :o
En mijn ouders en zusje komen al over minder dan 1 week :)

Zo wat is er weer allemaal gebeurd de afgelopen week :)
Eind april was het heel erg druk want toen hadden de Slovenen ook vakantie.
Dus kwamen ze allemaal naar Portoroz en was er wat meer leven op straat :p
En we stonden helemaal volgeboekt in de spa, dus ’s avonds onze eerste cocktailtjes gedronken :) en ze smaakte heerlijk!

Woensdag en donderdag hadden we weer samen vrij, dus toen zijn we woensdag naar Trieste gegaan, dit ligt in Italië, en donderdag zijn we flink boodschappen gaan doen.
We moesten eerst naar Koper en vandaar uit zou dan een bus gaan naar Trieste.
Dit reis duurde ongeveer 45 minuten en bij de grens werden we natuurlijk gecontroleerd op een geldig identiteitsbewijs. Dat van ons wat allemaal in orde, maar van de vrouw langs ons niet, ze had alleen een Sloveense pas bij zich. Maar ze had geluk deze keer, anders hadden ze de bus moeten verlaten :s.
In Trieste was het heerlijk weer en ik had al de dag van te voren een paar kaartjes uitgeprint en gekeken wat er allemaal te zien was.
Dus weer van alles gezien en natuurlijk ook gewinkeld. Je had hier echt zoveel Chinese winkeltjes! ( daarvan waren er ook een paar vorig jaar in Kreta :D ) Hier heb je echt van alles, schoenen, kleren, make-up, enzovoorts en allemaal super goedkoop! :D

Voor dat we om 19.00 de bus terug moesten hebben wouden we nog wat gaan eten.
Dus wij bij een restaurantje plaatsgenomen en een serveerster begon alles wat we konden eten op te dreunen:s dus ik maar gevraagd of dat ze geen menukaart hadden zodat we het zelf konden uitzoeken.
Dus wij wat lekkers uitgezocht en toen we wilden bestellen bleek opeens dat de keuken nog niet open was :s
Tja dus toen maar ergens anders iets kleins gaan eten, want toen bleek dus dat je nergens in Italië zo vroeg kunt eten..
Maar het was weer een geslaagde dag!

Zaterdag kwam de Duitse tv om opnames te doen voor een nieuwe docu-soap, Hausenblas!
Het ging een beetje over het dagelijks leven van verschillende (rijke) mensen.
Deze keer ging het over 2 vrouwen wat een dagje naar de spa gingen voor een massage en wij mochten die massage doen!! :D
Het was echt super om mee te maken, we moesten ze eerst champagne brengen en daarna beginnen met de massage en ondertussen waren ze over verschillende dingen aan het praten.
Het moet nog in elkaar gezet worden en wordt waarschijnlijk eind juli, begin augustus op RTL uitgezonden! Dus allemaal kijken dan haha! Misschien wordt ik nog wel beroemd :P

Na de opnames hadden we meteen een couple massage en je zag en rook het al meteen, ze waren hartstikke dronken :s
En als iemand dronken is heeft het echt geen zin om te masseren..
De man wat Jacky moest masseren, was super hard aan het snurken en aan het spartelen met z’n voeten :s en de vrouw wat ik moest masseren was ook ergens ver weg.
Na een half uur masseren moesten ze zich omdraaien, zodat we de voorkant kunnen masseren. Nou weet niet wat ik allemaal heb moeten doen om te zorgen dat die vrouw zich omdraaide :s pfff was echt blij toen de massage was afgelopen!

En deze week hebben we verschillende trainingen.
Maandag en dinsdag hadden we orientation training van Kempinski.
Hier leerde we waar Kempinski voor staat en wat je moet doen bij een klacht, enzovoorts.
Het was echt heel erg veel informatie, maar gelukkig krijgen we nog een stickje met alles erop.
Zodat ik het zelf nog eens door kan lezen.
Maar ik heb best wel veel geleerd van deze training, dus dat is altijd fijn.
En nu zijn we dus echte Kempinski baby’s haha :P

Vandaag had ik lekker vrij.
En morgen hebben we een training van Carita ( het merk waar ze in de spa mee werken)
Dus ben heel erg benieuwd, want daarna moeten we ons gaan bewijzen in het verkopen van producten… Spannend!

En dat was het weer, hopelijk is het niet te lang geworden :p
Misschien dat ik nog een verhaaltje erop zet voordat mijn ouders en zusje komen.
En anders wordt het een uitgebreid verslag erna :p

Groetjes vanuit Slovenië! xx

(foto’s :https://www.facebook.com/media/set/?set=a.411891035487967.104086.100000012211007&type=3&l=c28a3b60b6

• 09 Mei 2012 - 18:32

Anneloes:

wat een spannende verhalen. dadelijk heb ik een beroemde zus!
    ik heb er heel veel zin in om naar slovenië te komen!
    nog veel plezier en ik zie je wel over een weekje!!
    XXX Anneloes

• 09 Mei 2012 - 19:27

Harriette:

Ha Karlijn,
    Fijn voor te horen dat het jullie goed gaat daar.Jullie worden misschien nog wel beroemd als jullie op tv komen.
    We horen het volgende week wel allemaal hoe het is gegaan als we bij jullie in de buurt kunnen overnachten.
    Groetjes Harriette en Herman.

• 09 Mei 2012 - 19:47

Lonny:

Zo te lezen hebben jullie het daar wel naar jullie zin, en op de foto,s lijkt het in ieder geval beter weer dan hier. (grmmm)
    Geniet er maar lekker van, en zeker volgende week!

• 10 Mei 2012 - 14:55

Nina:

Hoi Karlijn, wat een verhalen weer!! Je maakt weer heel wat mee daar in Slovenie........Geniet er lekker van.....En neem alles goed in je op wat je leert, want dat helpt je straks alleen maar......Groetjes Nina

• 11 Mei 2012 - 08:56

Oma :

hoi karlijn
    watweer een lang verhaal
    je maakt nog eens wat mee
    wat gaat het toch vlug dat ze
    volgende week al komen
    geniet er maar van
    groetjes oma

• 11 Mei 2012 - 18:24

Pap En Mam:

gelukkig zien we elkaar volgende week al. de tijd gaat inderdaad vlug.
    lekker enkele dagen samen er op uit.
    fijn...
    gr. uit Herkenbosch

• 21 Mei 2012 - 10:37

heyhey meid,
    zo eindelijk eens tijd gehad om alles bij te lezen.
    je hebt zo te lezen al vanalles meegemaakt.
    af en toe zie ik op twitter ook nog wel eens dingen voorbij komen.
    veel plezier nog daar en we spreken ons snel!

xxx