Legend of the Seas - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Legend of the Seas - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Legend of the Seas

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

28 Augustus 2014 | Noorwegen, Oslo

Weer een nieuw avontuur voor mij gaat beginnen.
Dit keer ga ik aan boord op 2 september voor 9 maanden bij
RCCL Legend of the Seas
Ik ga hier in de spa werken
Zal jullie via deze site een beetje proberen op de hoogte te houden hoe het met me gaat!!

Op deze site kunnen jullie zien waar het schip allemaal heen gaat:
http://www.travelweekly.com/Cruise/Royal-Caribbean-International/Legend-of-the-Seas/Schedule

Tot over 9 maandjes weer!

Groetjes xxx

  • 28 Augustus 2014 - 16:09

    Saskia Koopmans:

    Ha Karlijn,

    wat waren je verslagen leuk om te lezen, en nu weer een nieuw avontuur voor je, wat gaaf!
    Ik wens je weer veel (werk)plezier, voor nu nog lekker genieten van thuis.
    Groetjes Saskia.

  • 28 Augustus 2014 - 17:01

    Manon:

    Haa lief nichtje, hiel erg vuul succes met dien reis. Ik zal dien massages wal motte misse. En dig natuurlijk ouwk!
    We skype en appe nog wal s heh.
    Liefs xx Manon

  • 28 Augustus 2014 - 18:46

    Mam:

    Karlijn,
    gelukkig nog eerst een paar daagjes samen in Oslo, maar dan weer 9 maanden op een groot schip.
    Wat zal ik je weer missen, maar ik weet, je wil dit graag.
    Heel heel veel plezier tijdens deze cruise.
    Natuurlijk veel knoevelkes en xxxx
    mam

  • 31 Augustus 2014 - 13:24

    Huub & Ien:

    Je gaat weer prachtige delen van de wereld zien! Wij wensen je een mooie tijd toe!
    Veel groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 1404
Totaal aantal bezoekers 35664

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: