Continue trip! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu Continue trip! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Karlijn Meijers - WaarBenJij.nu

Continue trip!

Door: KM

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

14 Februari 2017 | Guatemala, Antigua

Buenos dias!

Ra ra waar ben ik op het moment?!
Het is alweer even geleden dat is schreef. De tijd is echt super snel gegaan en ik heb intussen al zoveel dingen gedaan en gezien!

De laatste keer dat ik schreef was ik nog in Mexico bij een vriend van het schip, hij heeft me de hele week rondgereden en me zoveel mogelijk laten zien.
We zijn bijvoorbeeld naar de teotihuacan piramides geweest in de buurt van Mexico – city, dat was heel indrukwekkend omdat je ook daadwerkelijk op de piramides kon klimmen, wat een prachtig uitzicht gaf. Ook hebben we een weekend trip met zijn familie naar san miguel del allende gedaan, wat een mooi kunstenaars plaatsje is.
Na een week bij hun te zijn geweest en een geweldige tijd te hebben gehad, was het helaas tijd om afscheid te nemen en verder te gaan met mijn rondreis.
Vanuit Mexico-City ben ik naar Cancun gevlogen, wat aan de kust van Mexico ligt en vanuit daar de dag erna door gegaan naar playa del Carmen.
Hier heb ik de Maya ruïnes bezocht, in xenotes gezwommen en lekker genoten van het heerlijke eten, het strand en de cocktails!
Vanuit playa del Carmen ben ik gaan verder reizen met een super leuke groep door Belize en Guatemala.
Ik heb een geweldige tijd gehad met hun en zoveel activiteiten gedaan. Het is soms moeilijk te geloven is dat dit allemaal echt is.
Zo heb ik bijvoorbeeld gereisd met een chickenbus (oftewel kippen bus), gesnorkeld tussen “goedaardige” haaien haha en gigantische roggen op Caye Caulker, Belize, ik heb in de ATM Cave gezwommen/ beklommen waar nog lichamelijke overschotten liggen van de Maya cultuur (helaas niet toegestaan om dus foto’s te maken), spidermonkeys gezien, heel veel Maya ruïnes gezien, in een jungle lodge verbleven in Rio dulce, salsa lessen gehad en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Op het moment ben ik nu bij Lauren en Mickey, in Antigua, Guatemala. (ook vrienden van het schip)
Bij hun blijf ik een week voordat ik weer verder ga met mijn rondreis.
Het is heel erg gezellig en we hebben al verschillende avonturen beleefd.
Zo zijn we naar een “illegal” poolparty geweest, dit is een feestje dat begint nadat alle bars en clubs zijn gesloten en het wordt gehouden in een leeg zwembad.
Het was heel erg cool om mee te maken en toen we rond 4 uur ’s morgens besloten om te gaan, dachten we dat het mooi zou zijn om de zonsopgang te zien aan zee. Dus snel onze spullen gepakt en 2 uur gereden naar het strand zonder te slapen om de zon te zien opkomen. Het was prachtig! En toen de rest van de dag lekker aan het strand gelegen.
Woensdag vertrekken we naar Coban in Guatemala, waar we een paar daagjes verblijven in semuc champey, dit is een natuurreservaat wat heel erg mooi moet zijn, dus ik ben benieuwd!

Hoe gaat het met jullie?
Tot snel!

Veel liefs xxxxxxx

(foto’s komen op mijn moments account van Facebook, de link is :
https://www.facebook.com/moments_app/1783324431692952/?public_code=197057227f29b988 ) (de link staat ook m'n facebook)

  • 14 Februari 2017 - 18:01

    Willy:

    Hai there Karlijn,
    Wat jij allemaal ziet en meemaakt..... geweldig. Maak maar heel veel foto's.
    Genieten meis

  • 14 Februari 2017 - 18:48

    Mam:

    Natuurlijk hebben we geregeld contact. Dus je belevenissen zijn niet nieuw. En dat je geniet van alles. Is ons wel duidelijk. Geniet nu effe van je vrienden voordat je weer verder trekt. Tot gauw
    We houden van je en vooral veel plezier.♡♡♡

  • 14 Februari 2017 - 19:50

    Jan Emonts:

    Je bent een echte globetrotter. Kun je daar ook ergens carnaval vieren? Groetjes en
    geniet ervan.

  • 15 Februari 2017 - 12:54

    Pap:

    Hallo Karlijn,

    Een prachtig verhaal. Dit zijn geweldige ervaringen die je levenslang bij blijven.
    Geniet ervan.

  • 16 Februari 2017 - 22:52

    Huub En Ien:

    Hoi Karlijn, Wat een mooie ervaringen maak je mee, dit neemt niemand je af. Je bent inmiddels wel een vrouw van de wereld! Ben benieuwd wat er nog verder op je pad komt. Veel plezier en veel groetjes, Huub en Ien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 35562

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 April 2017

My Travel Adventure

02 September 2014 - 02 Juni 2015

Legend of the Seas

11 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Cruise avontuur!

12 April 2012 - 05 Juli 2012

Stage Slovenië

08 Juli 2011 - 07 Oktober 2011

Stage Kreta

Landen bezocht: